Garantie en klachten

Zit er een defect artikel bij je bestelling?

Zit er een defect artikel bij je bestelling, neem dan alstublieft direct contact met ons op via info at volmondiglogopedie.nl of 024-7810008. Maakt u foto’s van de situatie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Uiteraard zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging indien u kunt aantonen dat het artikel defect geleverd is.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info at volmondiglogopedie.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.